Tuesday, January 6, 2009

Happy Anniversary Papa & Mama

My in-laws are celebrating their 32nd Wedding Anniversary today. And just like most of their anniversaries they wont be together today. My FIL is a seaman that's why. But I hope MIL wont be so sad since we will be with her today.
To Papa and Mama, your marriage has become an inspiration for me and Jon. And on your anniversary we would like to say thank you for the good example and the love. May you always stay in love.
I was singing this song this morning while preparing to leave for work.


Kung tayo ay matanda na
Sana'y di tayo magbago
Kailan man, nasaan ma'y
Ito ang pangarap ko ...
Makuha mo pa kayang
Ako'y hagkan at yakapin, hmm
Hanggang pagtanda natin
Nagtatanong lang sa 'yo
Ako pa kaya'y ibigin mo
Kung maputi na ang buhok ko ...
Pagdating ng araw
Ang 'yong buhok ay puputi na rin
Sabay tayong mangangarap
Nang nakaraan sa 'tin ...
Ang nakalipas ay ibabalik natin, hmm
Ipapaalala ko sa 'yo ang aking pangako
Na ang pag-ibig ko'y laging sa 'yo
Kahit maputi na ang buhok ko ...

No comments: